Dragačevski sabor zauzeo poziciju među najboljima: Finalista Turističkog Cveta 2023.
Srbija se ponosi svojim prirodnim lepotama, srdačnošću domaćina i raznovrsnom gastronomskom ponudom, privlačeći strane turiste iz godine u godinu. Ovaj kontinuirani porast interesovanja za srpski turizam ne čudi, s obzirom na netaknutu prirodu, ali i na popularnost gradova među mlađom populacijom stranih posetilaca.
Svake godine, lepote Srbije se tradicionalno nagrađuju kroz dodelu nagrade „Turistički cvet“, što postaje neosporan pokazatelj visokog kvaliteta. Za ovu prestižnu nagradu prijavljeni se takmiče u sedam kategorija: 1. Turistička organizacija; 2. Turistička manifestacija; 3. Turistička agencija; 4. Ugostiteljski objekat za smeštaj: Hotel / Ostali ugostiteljski objekti za smeštaj; 5. Pravni subjekt za doprinos unapređenju turističke ponude i promocije turizma; 6. Influenser / Bloger; 7. Elektronski ili štampani medij za predstavljanje Srbije kao turističke destinacije.
Ove godine, među 130 prijavljenih festivala nominovanih za „Turistički cvet“, Dragačevski sabor istakao se kao jedan od tri najbolje manifestacije.
Ovaj uspeh ima poseban značaj, budući da je Dragačevski sabor prvi put nakon dužeg vremena ušao u uži izbor za prestižnu nagradu. Čestitke idu Turističkoj organizaciji Dragačevo na posvećenosti i trudu, jer uspeh ne dolazi lako. Zahvalnost se takođe upućuje svima koji su glasali, doprinoseći visokom rangiranju, kao i onima koji su možda sumnjali u početku – sada je očigledno da trud donosi rezultate, naglašava Aleksandra Mitrović, direktorka Turističke organizacije Dragačevo.
Dobitnici nagrada po kategorijama su „Turistička organizacija“: Turistička organizacija Zlatibor „Turistička manifestacija“: Dani berbe grožđa u Vršcu „Turistička agencija“: Hedonic Travel „Ugostiteljski objekat za smeštaj – Hotel“: Hotel „Hilton“ i hotel „Gorski“ „Ostali ugostiteljski objekti za smeštaj“: „Aleksandrović VT“ iz Topole „Pravni subjekt za doprinos unapređenju turističke ponude i promocije turizma“: Prirodnjački centar Svilajnac „Influenser/Bloger“: Ekipa „Dva ranca beg iz kanca“ „Elektronski ili štampani medij za predstavljanje Srbije kao turističke destinacije“: TV emisija „150 minuta“ Takođe, specijalno priznanje, van kategorija, dodeljeno je kompaniji „ErSrbija“ za doprinos izuzetnim rezultatima srpskog turizma.